Paladyn - 2009-08-03 11:40:33 |
y'beryon ,gomez ,diego ,świstak ,thorus ,kruk ,rączka ,lee ,gorn ,silas ,torlof ,fisk ,dexter ,lord andre ,lord hagen ,kapitan garond ,coristo ,milten ,parlan ,bezimienny ,lester ,raul ,thekla ,bulko ,sylvio ,arto ,blizna ,nadja borka ,xardas ,saturas ,vatras ,greg ,skip ,kharim ,lothar ,pyrokar
kto pamięta innych niech napisze p.s.UWAGA NA WRZODA JEST TO NAJWIĘKSZY SKUR***** JAKI JEST W GOTHICU 1.NIE WYSTARZCZY POWIEDZIEĆ NIE JAK Z WAMI PUJDZIE TO MU PRZYŁUSZCIE O DEMNIE A JAK GO ZNÓW SPOTKACIE TO ALBO GO ZABIJCIE ALBO POWIECĆIE MU ŻEBY SPADAŁ
NAJLEPIEJ GO ZABIĆ
|
DomonX - 2009-08-20 21:36:00 |
Kazzmir Melkor :D (PS gothic I MR [Mroczne tajmnice])
|
Lester - 2009-08-23 20:27:05 |
Wąż - Hutnik, pracuje przy piecu w Starej Kopalni. Można z nim handlować, dysponuje sporą ilością rudy.
Cavalorn - Myśliwy ze Starego Obozu. Uczy skradania się i strzelania z łuku. Ma też trochę sprzętu myśliwskiego do sprzedania.
Aidan - Również myśliwy i również szkoli oprawiania zwierząt. Mieszka w prowizorycznym obozie w drodze do Nowego Obozu
Ratford i Drax - Myśliwi z Nowego Obozu. Spotykamy ich w drodze do Starego. Za butelkę piwa objaśnią taktykę walki ze ścierwojadami, a za sporą opłatą nauczą oprawiać zwierzęta.
Ian - Dowódca w Starej Kopalni. Udziela nam pozwolenia na wejście do zamkniętego szybu, a także wyjaśnia proces obróbki rudy.
Saturas - Arcymag Kręgu Wody, przywódca Nowego Obozu. Opracowuje plan wysadzenia Bariery przy pomocy eksplozji energii magicznej. To jego polecenia wykonujemy przez pół gry, niezależnie do którego obozu dołączymy. Saturas stara się załagodzić konflikt pomiędzy obozami. Koresponduje z Magami Ognia w Starym Obozie.
Cronos - Strażnik Rudy, Mag Wody. Pierwszy z Magów Wody jakiego poznamy. Tylko on może udzielić pozwolenia wejścia na najwyższy poziom Obozu. Oprócz tego handluje magicznymi przedmiotami i pozwala zwiększyć manę.
Lee - Niezwykle barwna i ważna postać. Niegdyś był generałem w armii królewskiej. Przyczynił się do zwycięstwa Rhobara w bitwie o Varrant. Jest doskonałym strategiem i wojownikiem. Ze względu na wpływy w królestwie został wrobiony w zamordowanie królowej i zesłany do Kolonii. Poprzysiągł zemstę na szlachcie, która go wrobiła., dlatego dąży do wyjścia na wolność i współpracuje z Magami Wody.
Swidney - Inżynier nadzorujący bezpieczeństwo wydobycia. Na początku gry możemy od niego dostać za darmo spodnie kopacza.
Okyl - Dowódca Najemników pilnujących Wolnej Kopalni.
Torlof - Przyjaciel Gorna, były żeglarz. Trafił do Kolonii za bunt na statku.
Cord - Najemnik, bardzo dobry wojownik, zajmuje się szkoleniem w zakresie broni jednoręcznej, za cenę mniejszą niż Scatty.
Wilk - Płatnerz. Sprzedaje pancerze, ale także sprzęt myśliwski - łuki, kusze i amunicje. Ma doskonały pomysł na zbroję z pancerzy pełzaczy, co okazuje się później dla nas zbawieniem, bo dostajemy jeden egzemplarz za darmo.
Buster - Szkodnik, uczy akrobatyki
Klin - Szkodnik, uczy umiejętności złodziejskich
Sharky - Handluje bronią w Nowym Obozie. Pod koniec gry ma naprawdę dobry sprzęt - warto do niego zajrzeć.
Lares - Przywódca Szkodników, organizuje napady na konwoje Starego Obozu. Może pomóc nam podnieść współczynniki. Niewiadomo za co trafił do Kolonii, ale niewykluczone, że za fałszerstwa - doskonale podrabia listę z zamówieniami ze Starej Kopalni. On decyduje o naszym przyjęciu do Nowego Obozu.
Jarvis - Najemnik pilnujący bramy do Nowego Obozu, bardzo lojalny wobec Lee
Lewus - Jeden z ochroniarzy Ryżowego Księcia. Bardzo cwany jak na zwykłego Szkodnika. Chce zmusić nas do pracy na polach ryżowych.
Ryżowy Książe - Jeden z pierwszych ludzi w Kolonii, zajmuje się produkcją ryżówki w Nowym Obozie. Ma swoich ochroniarzy, którzy zmuszają ludzi do pracy na polach ryżowych.
Mordrag - Szkodnik, kurier Magów, może nam pomóc wstąpić do Nowego Obozu, a także sprzedać kilka rzeczy.
Darrion - Nowicjusz pracujący w kuźni, możemy od niego kupić broń.
Baal Cadar - Guru odpowiedzialny za naukę magii w Obozie. Jeżeli należymy do Bractwa Baal Cadar może wprowadzić nas w cztery kręgi magii oraz sprzedać przydatne przedmioty magiczne.
Cor Angar - Dowódca Straży Świątynnej. Doskonały wojownik. Może nas nauczyć walki bronią, a także zwiększyć wszystkie współczynniki. Oprócz Lestera tylko on unika później opętania. To rozsądny, dobry i mądry człowiek.
Cor Kalom - Alchemik, odpowiada za rekrutację nowych członków Bractwa. To prawdziwy fanatyk religijny, a przy okazji bardzo niemiły człowiek. Przez jakiś czas będziemy musieli z nim współpracować nad przygotowaniem rytuału. W hierarchii Obozu jest zaraz za Y’Berionem.
Y’Berion - Przywódca Bractwa Śniącego. Pięć lat przed akcją gry przeżył pierwszą wizję od Śniącego i założył Bractwo. Obecnie mieszka w ruinach starej świątyni na bagnie. Dąży do przeprowadzenia rytuału przyzwania Śniącego, ale wierzy także w powodzenie planu opracowanego przez Magów Wody.
Torrez - Jeden z Magów Ognia. Zazwyczaj stoi przed świątynią w zamku. Sprzedaje różne magiczne przedmioty i mikstury, oraz pomaga zwiększyć manę. Od niego odbieramy nagrodę za dostarczenie listu z zewnętrznego świata.
Corristo - Arcymag Kręgu Ognia. Jeżeli zdecydujemy się na ścieżkę magii to właśnie Corristo będzie naszym nauczycielem, to on podda nas próbie i będzie wprowadzał w kolejne kręgi.
Blizna - Jeden z ochroniarzy Gomeza. Warto w początkowych fazach gry go „odwiedzić”, ponieważ Blizna ma najlepszą broń jednoręczną w grze i najlepszą kuszę. Naprawdę warto pomęczyć się z nim i zabrać mu ten sprzęt.
Bartholo - Magnat. Zajmuje się zaopatrzeniem. Dostarcza Gomezowi bagienne ziele, kobiety i inne luksusy. W ostatnim rozdziale pilnuje pentagramu teleportacyjnego u Magów Ognia.
Stone - Najlepszy kowal w Kolonii, pracuje w kuźni zamkowej. Warto go odwiedzić w ostatnim rozdziale, bo za wyciągnięcie z więzienia może nam ulepszyć zbroję.
Skip - Sprzedaje broń na zamku
Skorpion - Strażnik na zamku. Uczy posługiwania się kuszą. W miarę porządny człowiek. Po jakimś czasie zaczyna mieć dość machlojek Strażników, okrada zamkową zbrojownię i ucieka. Może nam wówczas sprzedać kilka naprawdę dobrych broni.
Scatty - Cień, organizuje walki na Arenie w zewnętrznym pierścieniu. To bardzo dobry wojownik jak na cienia. Za sporą opłatą szkoli posługiwania się bronią jednoręczną.
Rączka - Jeden z Cieni w Starym Obozie. Uczy umiejętności złodziejskich. Dzięki wyuczeniu się którejś z nich możemy zaskarbic sobie jego poparcie przy dołączaniu do Obozu.
Szakal, Bloodwyn i Fletcher - trażnicy obstawiający zewnętrzny pierścień Starego Obozu. Bardzo nieprzyjemni ludzie, niejednokrotnie będziemy mieli z nimi nieprzyjemne spotkania.
|
DomonX - 2009-08-27 07:40:20 |
Paladyn napisał:y'beryon ,gomez ,diego ,świstak ,thorus ,kruk ,rączka ,lee ,gorn ,silas ,torlof ,fisk ,dexter ,lord andre ,lord hagen ,kapitan garond ,coristo ,milten ,parlan ,bezimienny ,lester ,raul ,thekla ,bulko ,sylvio ,arto ,blizna ,nadja borka ,xardas ,saturas ,vatras ,greg ,skip ,kharim ,lothar ,pyrokar
kto pamięta innych niech napisze p.s.UWAGA NA WRZODA JEST TO NAJWIĘKSZY SKUR***** JAKI JEST W GOTHICU 1.NIE WYSTARZCZY POWIEDZIEĆ NIE JAK Z WAMI PUJDZIE TO MU PRZYŁUSZCIE O DEMNIE A JAK GO ZNÓW SPOTKACIE TO ALBO GO ZABIJCIE ALBO POWIECĆIE MU ŻEBY SPADAŁ
NAJLEPIEJ GO ZABIĆ
Zabiłem go od ciebie
( lester przebiłeś te opisy wow )
|
DiegosBogen - 2009-10-24 17:44:28 |
Jack Aligator,skip,onar,rod (((:::
|
DomonX - 2009-10-24 18:46:11 |
Ken udz - Przywódca Pradawnych Aldar das Denir - Jeden z pradawnych Sher ghar - Pradawny wojownik
( są one w dodatku MT )
|
DiegosBogen - 2009-12-04 19:34:06 |
bezimienny, kruk, andre, lord hagen ,lester ,lares,xardas,garond,malcolm,diego,gorn,milten,pyrokar,cor angar,yberion,cor khalom,skip,greg,onar,lee,wilk,daron,thekila,thorus,bloodwin,jan, iii... no nie wiem xD
|
DomonX - 2009-12-06 16:09:46 |
one już są dodaj nowe
Wyzysk , Siekacz , Gruby Butch
|
Bujo23 - 2009-12-14 14:05:42 |
Silas, Senyan,Cipher,Viran,Balor,Fortuno,Melvin,Dusty,Grim,Krzykacz,Gor na Bob,Velanya,Torlof,Baal Taran,Baal Parvez,Joru,Baal Isidro,Grimes no nie wiem może się coś powtórzyło :/.
|
DomonX - 2009-12-19 08:27:39 |
hmmm czesio the zombie slusher pani frau ( MAGICZNI WOJOWNICY ) Gorth wierzba
|
Bujo23 - 2009-12-19 11:18:31 |
To Mroczne tajemnice :D: Baal Kolis Xord Vierzba (nie Wierzba DomonX :D) Lukis Traffix Mark Boris Ben Carlos Jeremka Wysłannik Cor Kaloma Dziwny Eremeta Ingar Stary Pustelnik/Alchemik Dorm Snow
|
DomonX - 2009-12-30 19:17:55 |
Ha dam wrzystkich Beowulf Gruby Butch Kazzmir Komar Gorth Morghar Traffix Sand Lukis Ghorri Siekacz Orlan Vierzba Bard Carlos Wyzysk Corin Melkor Geralt Horg Verdon Halldor Pablo Makiu Eris Henrick Baal Kolis Gilbert Thangor Anghar Monk Korth Servin Kyro Nikolas Dziwny Eremita Stary Pustelnik Argorn Ken'Udz Sher'Ghar Flad'Nag Algiron Tas an'Dar Eli'Ne Horgan Khan Balaiareth Czarny Smok ( to jest NPC ) Wredny mag Diego'mir Palladyn Innosa Angelina Czarny Smok 2 Balaiaretch 2 Nieumarły smok Wojownik cienia Soulcatcher Kortharg Malutki Smok Czarny Smok 3 ( Poniewarz 3 posatcie są na oczątku smokami i się zmieniają ) Mroczna zjawa Ork Dozorca Codename 47 CZarny Akolita Uriziel ( koleś sie tak nazywa ) Niewidzialny strażnik Niewidzialny strażnik ( ma broń 2 r a 1 ma 1r ) Drow Aver Uther Arthas Som Morth'Gnar Czarny mag Dick Advo
|
Bujo23 - 2009-12-30 20:14:47 |
A Eli`Ne :D ?
|
DomonX - 2010-01-19 14:56:30 |
O kurde jeszcze więcej znalazłem to all
Beowulf Gruby Butch - Kucharz w Obozie obok kopalni Kazzmir - Szef obozu obok kopalni Komar Gorth - Nauczyciel w obozie obok kopalni Morghar - drugi kolo w obozie obok kopalni Traffix - Łowca orków walczy miśkiem Sand - Mag łowca orków Lukis - Starżnik na placu wymian Ghorri -Pomocnik Lukisa Siekacz - Szef karczym obozu obok kopalni ( strażnik ) Orlan - Karczmarz podwładny siekacza ( Strażnik ) Vierzba - Koleś w karzcmie gra na lutni ( strażnik ) Bard - Zapomniałem xD Carlos - Zapomniałem xD Wyzysk - Koleś w obozie przed kopalnią płaci strażnikom . Corin - Debil strrażnik uważa się za mistrza miecza Melkor - Pomocnik Kazmira szef straży Geralt - Zapomniałem xD Horg - Zapomniałem xD Verdon - Zapomniałem xD Halldor - Coś mi się kojarzy xD Pablo - Zapomniałem xD Makiu - Chyba strażnik w obozie przed kopalnią Eris - Zapomniełem xD Henrick - Zapomniałem xD Baal Kolis - Najwyższy z fanatyków Gilbert - Zapomniałem xD Thangor - Przemytnik Anghar - Przemytnik Monk - Przemitnik Korth - Strażnik bramy u przmytników Servin - Pilnuje ekwipunku u przmytników Kyro - Przmytnik Nikolas - Zapomniałęm xD Dziwny Eremita - Dzieś się chował zapomniałem gdzie xD Stary Pustelnik - Zapomniałem xD Argorn - Zapomniałem xD Ken'Udz - Jego znam szef Pradawnych Sher'Ghar - najleprzy wojownik Myrthany jeśli chodzi o 2H Flad'Nag - Kolo pradawny zamknięty w sobie Algiron Tas an'Dar - mój ulubiony hamski i uważa cie za debila pradawny najleprzy mag zaraz bo ken ,udzu Eli'Ne - Jedyna kobieta pradawy Horgan - zapomniałem xD Khan Balaiareth Czarny Smok ( to jest NPC ) Wredny mag Diego'mir Palladyn Innosa Angelina Czarny Smok 2 Balaiaretch 2 Nieumarły smok Wojownik cienia Soulcatcher Kortharg Malutki Smok Czarny Smok 3 ( Poniewarz 3 posatcie są na oczątku smokami i się zmieniają ) Mroczna zjawa Ork Dozorca Codename 47 CZarny Akolita Uriziel ( koleś sie tak nazywa ) Niewidzialny strażnik Niewidzialny strażnik ( ma broń 2 r a 1 ma 1r ) Drow Aver Uther Arthas Som Morth'Gnar Czarny mag Dick Advo Valkir Krwiopusz Yrpen Snow Duke Mekhar Nazgrel Vegolas Kerth Łowca Orków ( jeden z łowcówm orków ) Strażnik portalu ( jest u pradawnych ) Avatar Innosa Rost Volar Kroll Kira Angelina Dziwny człowiek Strażnik groty Gardhar Duch palladyna bard jaskier Ojciec dyrektor Algier Tallin Martwy nowicjusz Pelermo Kora Skrzypek Calash Podejrzany typ wspólnik szantażysty Rockefeller Kosiarz Bronn Radi Psycho Xord Atarius Sanchez Marrinez Popo Nix Nest Mark Marcel Rendi Ben Dorm Sariel
Reszty nieopisałem bo zamało czasu miałem aha i Eli nel była w straym przypatrz się :D
|
zuraka - 2010-08-20 14:45:30 |
toszcie o Xardasie zapomnieli :wkurzony:
|
DomonX - 2010-08-20 18:00:29 |
O.o no tak :D
|
logman - 2010-12-28 05:50:01 |
fajne postacie ale najlepszy jest Cord
|
kapi2 - 2010-12-28 12:47:52 |
JA też chciałem coś powiedzieć ale mam skleroze :D :) ;) ;D
|
logman - 2010-12-28 12:49:55 |
ech...
|
kapi2 - 2010-12-28 12:50:26 |
dasz punkta ja ci dam
|
xsardas - 2011-01-14 19:33:20 |
a benet z gothica 2 to dupa co :cry:
|
Bezi12 - 2011-02-06 14:53:08 |
Diego Jedna z pierwszych osób które spotykamy po trafieniu do Doliny. Już na samym początku okazuje się porządnym facetem, bo ratuje nas przed Bullitem. Kiedyś był pomocnikiem bogatego kupca z Khorinis i przez niego właśnie wylądował w Kolonii. Nie wiemy jak długo tam przebywał, ale prawdopodobnie sporo, ponieważ wyrobił sobie sporą reputację. Jest Cieniem w Starym Obozie, pracuje dla Gomeza, ale znacznie silniejsze niż lojalność wobec szefa są u niego więzy przyjaźni łączące go z trzema innymi więźniami: Miltenem, Gornem i Lesterem. Dla tej czwórki nie istnieje podział na obozy. Urządzają oni tajne spotkania w sobie tylko znanych miejscach. Przy ewentualnym dołączaniu do Starego obozu to właśnie Diego będzie naszym przewodnikiem i nauczycielem.
Milten Mag Ognia w Starym Obozie. Młody jak na maga Milten wstąpił do kręgu ognia już po powstaniu Bariery. Był prawdopodobnie zwykłym więźniem, ale wyświadczył jakieś przysługi Magnatom, przez co został zauważony, a Arcymag Kręgu Ognia - Corristo przyjął go na ucznia. Milten jest prawdopodobnie w trzecim kręgu, ale trudno to jednoznacznie stwierdzić. Podczas gry Milten w wielu przypadkach okazuje się niezwykle pomocny.
Gorn Najemnik z Nowego Obozu. Pochodzi z Wysp Południowych. Nie wiemy za co konkretnie i kiedy trafił do Kolonii, ale nie trudno się domyśleć. Gorn to straszny zadymiarz, lubi rozruby, bójki i tego typu rozrywkę. Jest doskonałym wojownikiem - trudno o lepszego towarzysza na polu walki i będziemy mieli okazję się o tym przekonać. Na ogół to bardzo spokojny i przyjazny facet, ale jak się wścieknie to nie ma już ratunku…
Lester Bardzo tajemnicza osoba. Jest Nowicjuszem w Bractwie Śniącego. W Kolonii przebywa od dwóch lat, ale nie wiemy za co. Wbrew pozorom jest całkiem silny - doskonale sobie radzi z bronią i zna potężną magię Śniącego. Jest też bardzo wytrzymały psychicznie jako jeden z dwóch ludzi w Bractwie nie daje się później opętać przez Poszukiwaczy. Ale informacje na temat Lestera są znikome, trudno powiedzieć o nim coś więcej.
Xardas Jedna z najważniejszych osób w grze. Od czwartego rozdziału nasz przewodnik. Dawniej był Arcymagiem Ognia, ale po utworzeniu Bariery zajął się badaniem czarnej magii, przez co musiał opuścić Stary Obóz i rozpocząć samotne życie w wieży na południu Kolonii. Został Nekromantą. Z powodu trzęsienia ziemi musiał zmieniać miejsce zamieszkania. Jego obecna wieża pilnowana jest przez przywołane magiczne istoty a sam Xardas nie życzy sobie gości. Magowie z Nowego Obozu wielokrotnie próbowali się z nim skontaktować, ale bez skutku. Przez wszystkie lata samotności badał przyczyny z jakich Bariera wymknęła się spod kontroli. Znalazł je i znalazł też sposób na zniszczenie Bariary. Możemy kupić od niego potężne zwoje, runy i amulety. Jego pomoc jest nieoceniona - mówi jak zniszczyć barierę, pomaga naładować Uriziel, daje Zbroję Runiczną z magicznej rudy. Tylko on może nas wprowadzić do szóstego kręgu magii. I to on ratuje nam życie wyciągając z ruin podziemnej świątyni.
Thorus Jeden z najpotężniejszych ludzi w Kolonii. Jest dowódcą Straży w Starym Obozie. Jest Południowcem. Uczy posługiwania się bronią dwuręczną.
Szakal, Bloodwyn i Fletcher trażnicy obstawiający zewnętrzny pierścień Starego Obozu. Bardzo nieprzyjemni ludzie, niejednokrotnie będziemy mieli z nimi nieprzyjemne spotkania.
Rączka Jeden z Cieni w Starym Obozie. Uczy umiejętności złodziejskich. Dzięki wyuczeniu się którejś z nich możemy zaskarbic sobie jego poparcie przy dołączaniu do Obozu.
Scatty Cień, organizuje walki na Arenie w zewnętrznym pierścieniu. To bardzo dobry wojownik jak na cienia. Za sporą opłatą szkoli posługiwania się bronią jednoręczną.
Skorpion Strażnik na zamku. Uczy posługiwania się kuszą. W miarę porządny człowiek. Po jakimś czasie zaczyna mieć dość machlojek Strażników, okrada zamkową zbrojownię i ucieka. Może nam wówczas sprzedać kilka naprawdę dobrych broni.
Skip Sprzedaje broń na zamku
Stone Najlepszy kowal w Kolonii, pracuje w kuźni zamkowej. Warto go odwiedzić w ostatnim rozdziale, bo za wyciągnięcie z więzienia może nam ulepszyć zbroję.
Kruk Pierwszy Magnat jakiego spotkamy. Jest najbliższym współpracownikiem Gomeza. Kruk zleca nam pierwsze zadanie w Starym Obozie.
Bartholo Magnat. Zajmuje się zaopatrzeniem. Dostarcza Gomezowi bagienne ziele, kobiety i inne luksusy. W ostatnim rozdziale pilnuje pentagramu teleportacyjnego u Magów Ognia.
Blizna Jeden z ochroniarzy Gomeza. Warto w początkowych fazach gry go „odwiedzić”, ponieważ Blizna ma najlepszą broń jednoręczną w grze i najlepszą kuszę. Naprawdę warto pomęczyć się z nim i zabrać mu ten sprzęt.
Gomez Przywódca Starego Obozu. Miał już nieformalną władzę jeszcze przed powstaniem Bariery. To prawdziwy bandyta, rozmawiając z nim trzeba bardzo uważać na słowa, bo za każdy przejaw arogancji możemy oberwać. Gomez to maszyna do zabijania - jest ogromny, silny, ma bardzo dobry pancerz i jeden z najlepszych mieczy w grze. Walka z nim jest wyzwaniem nawet w końcowych etapach gry, kiedy jesteśmy już bardzo silni.
Corristo Arcymag Kręgu Ognia. Jeżeli zdecydujemy się na ścieżkę magii to właśnie Corristo będzie naszym nauczycielem, to on podda nas próbie i będzie wprowadzał w kolejne kręgi.
Torrez Jeden z Magów Ognia. Zazwyczaj stoi przed świątynią w zamku. Sprzedaje różne magiczne przedmioty i mikstury, oraz pomaga zwiększyć manę. Od niego odbieramy nagrodę za dostarczenie listu z zewnętrznego świata.
Y’Berion Przywódca Bractwa Śniącego. Pięć lat przed akcją gry przeżył pierwszą wizję od Śniącego i założył Bractwo. Obecnie mieszka w ruinach starej świątyni na bagnie. Dąży do przeprowadzenia rytuału przyzwania Śniącego, ale wierzy także w powodzenie planu opracowanego przez Magów Wody.
Cor Kalom Alchemik, odpowiada za rekrutację nowych członków Bractwa. To prawdziwy fanatyk religijny, a przy okazji bardzo niemiły człowiek. Przez jakiś czas będziemy musieli z nim współpracować nad przygotowaniem rytuału. W hierarchii Obozu jest zaraz za Y’Berionem.
Cor Angar Dowódca Straży Świątynnej. Doskonały wojownik. Może nas nauczyć walki bronią, a także zwiększyć wszystkie współczynniki. Oprócz Lestera tylko on unika później opętania. To rozsądny, dobry i mądry człowiek.
Baal Cadar Guru odpowiedzialny za naukę magii w Obozie. Jeżeli należymy do Bractwa Baal Cadar może wprowadzić nas w cztery kręgi magii oraz sprzedać przydatne przedmioty magiczne.
Darrion Nowicjusz pracujący w kuźni, możemy od niego kupić broń.
Mordrag Szkodnik, kurier Magów, może nam pomóc wstąpić do Nowego Obozu, a także sprzedać kilka rzeczy.
Ryżowy Książe Jeden z pierwszych ludzi w Kolonii, zajmuje się produkcją ryżówki w Nowym Obozie. Ma swoich ochroniarzy, którzy zmuszają ludzi do pracy na polach ryżowych.
Lewus Jeden z ochroniarzy Ryżowego Księcia. Bardzo cwany jak na zwykłego Szkodnika. Chce zmusić nas do pracy na polach ryżowych.
Jarvis Najemnik pilnujący bramy do Nowego Obozu, bardzo lojalny wobec Lee
Lares Przywódca Szkodników, organizuje napady na konwoje Starego Obozu. Może pomóc nam podnieść współczynniki. Niewiadomo za co trafił do Kolonii, ale niewykluczone, że za fałszerstwa - doskonale podrabia listę z zamówieniami ze Starej Kopalni. On decyduje o naszym przyjęciu do Nowego Obozu.
Sharky Handluje bronią w Nowym Obozie. Pod koniec gry ma naprawdę dobry sprzęt - warto do niego zajrzeć.
Klin Szkodnik, uczy umiejętności złodziejskich
Buster Szkodnik, uczy akrobatyki
Wilk Płatnerz. Sprzedaje pancerze, ale także sprzęt myśliwski - łuki, kusze i amunicje. Ma doskonały pomysł na zbroję z pancerzy pełzaczy, co okazuje się później dla nas zbawieniem, bo dostajemy jeden egzemplarz za darmo.
Cord Najemnik, bardzo dobry wojownik, zajmuje się szkoleniem w zakresie broni jednoręcznej, za cenę mniejszą niż Scatty.
Torlof Przyjaciel Gorna, były żeglarz. Trafił do Kolonii za bunt na statku.
Okyl Dowódca Najemników pilnujących Wolnej Kopalni.
Swidney Inżynier nadzorujący bezpieczeństwo wydobycia. Na początku gry możemy od niego dostać za darmo spodnie kopacza.
Lee Niezwykle barwna i ważna postać. Niegdyś był generałem w armii królewskiej. Przyczynił się do zwycięstwa Rhobara w bitwie o Varrant. Jest doskonałym strategiem i wojownikiem. Ze względu na wpływy w królestwie został wrobiony w zamordowanie królowej i zesłany do Kolonii. Poprzysiągł zemstę na szlachcie, która go wrobiła., dlatego dąży do wyjścia na wolność i współpracuje z Magami Wody.
Cronos Strażnik Rudy, Mag Wody. Pierwszy z Magów Wody jakiego poznamy. Tylko on może udzielić pozwolenia wejścia na najwyższy poziom Obozu. Oprócz tego handluje magicznymi przedmiotami i pozwala zwiększyć manę.
Saturas Arcymag Kręgu Wody, przywódca Nowego Obozu. Opracowuje plan wysadzenia Bariery przy pomocy eksplozji energii magicznej. To jego polecenia wykonujemy przez pół gry, niezależnie do którego obozu dołączymy. Saturas stara się załagodzić konflikt pomiędzy obozami. Koresponduje z Magami Ognia w Starym Obozie.
Ian Dowódca w Starej Kopalni. Udziela nam pozwolenia na wejście do zamkniętego szybu, a także wyjaśnia proces obróbki rudy.
Ratford i Drax Myśliwi z Nowego Obozu. Spotykamy ich w drodze do Starego. Za butelkę piwa objaśnią taktykę walki ze ścierwojadami, a za sporą opłatą nauczą oprawiać zwierzęta.
Aidan Również myśliwy i również szkoli oprawiania zwierząt. Mieszka w prowizorycznym obozie w drodze do Nowego Obozu.
Cavalorn Myśliwy ze Starego Obozu. Uczy skradania się i strzelania z łuku. Ma też trochę sprzętu myśliwskiego do sprzedania.
Wąż Hutnik, pracuje przy piecu w Starej Kopalni. Można z nim handlować, dysponuje sporą ilością rudy.
|